25.7.13

more patterns

 
Thank you for all your kind comments!
Sure there will come a lot of changes with this move, but I like new beginnings! It will be my 5th move. It's now ten years that I live in Vienna and I bet some of you haven't even realized that I live where I live, because I'm hardly posting any city pictures. I'm mostly drawn to nature where my mind feels more open and clear. I still keep many seeds that I got via snail mail from some of you and I really hope they will be still good next spring to finally give them a chance to grow :)
– – – – –
Some patterns that I haven't shown you on my blog yet.
2 more will follow and then there will be a give-away :)
Have a good time where ever you are!

5 comments:

[s.n.] said...

Oh, und ich hab`s wieder gar nicht mitbekommen. Auf der einen Seite kann ich den Umzug "auf`s Land" verstehen (... geht`s weit weg von Wien?), auf der anderen Seite ist es in Wien zu wohnen sicherlich soo toll! <3
Wann ist es denn so weit? =)

Liebe Grüße,
Sarah

Anna said...

Oh!! I'm happy for you, sure it will be a good change and to be surrounded by nature is to be lucky I wish you many happy moments and show us your new surroundings soon!

querido diário said...

looking forward to see photos of your new house :D

Stefanie Seltner said...

bei den Mustern musst ich zuerst an Weihnachten denken, ist schon wieder so weit...
Umzug auf´s Land - toll!
Inspirationen ohne Ende für Deine schönen Arbeiten!
x Stefanie

wide-eyed-tree said...

@s.n: So weit geht es nicht weg eigentlich, ca eine halbe Stunde mit dem Auto nördlich von Wien, aber es wird trotzdem eine riesen Umstellung sein, denn es ist wirklich ein kleines Dorf ohne Geschäfte und so. Ich liebe Wien, aber hier auf Dauer zu wohnen finde ich persönlich nicht so toll, da mein größter Wunsch ein Garten ist. Nach 10 Jahren hier ist es echt Zeit für eine Veränderung.