15.9.12

Fish stationery

 
 
I feel very creative after our vacation. Working on a new Doily rug right now and printed some stationery for the shop. Also I decided to make little paper boxes for storing my hand-carved stamps and other items. Love to work with paper. | Today we made a walk in the forest, weather is quite cold, but it was refreshing and Sunny had so much fun, he was running around like crazy. It's so good to have him back. I missed him a lot when we were on holiday.
Ich fühle mich recht kreativ nach unserem Urlaub. Arbeite gerade an einem neuen Doily rug und habe Briefpapier für den Shop bedruckt. Außerdem habe ich beschlossen kleine Papierschachteln für meine handgeschnitzten Stempel und andere Artikel zu basteln. Ich liebe es mit Papier zu arbeiten. | Heute waren wir im Wald. Es war ziemlich kalt draussen, aber recht erfrischend. Sunny hatte so einen Spaß, er ist wie verrückt herum gerast. Schön, ihn wieder bei uns zu haben. Ich habe ihn so vermisst in unserem Urlaub.

2 comments:

Lily said...

Wunderschöne Urlaubserinnerungen, die Fischschwärme. Ich bin schon gespannt auf Fotos von dem doily-rug. :-)

Sandra Dunn said...

The Croatian fishies! I too love how a vacation sparks inspiration in different directions. And life gets a good perspective again. :)
Wonderful stationary - can't wait to see the new doily!!