12.9.12

Blue

 
I'm back and before I will post pictures of my vacation I want to show you my contribution to Uli's second self-portrait task with the theme "Blue". It was so much fun! The only tricky thing was to keep the balloons up in the air, because they were not filled with helium. Here you can see some really great contributions of other bloggers.
Theme for September is "Literature".
Feel free to be creative and join!
Ich bin wieder da und bevor ich Urlaubsfotos poste, möchte ich euch meinen Beitrag zu Ulis zweitem Selbstporträt Wettbewerb mit dem Thema "Blau" zeigen. Es war so ein Spaß! Das einzig Knifflige war, die Luftballons in der Luft zu halten, da sie nicht mit Helium gefüllt waren. Hier könnt ihr tolle Beiträge anderer Blogger anschauen.
Thema für September ist "Literatur".
Seid kreativ und macht mit!
 

8 comments:

...tatjana... said...

zauberhaft!

Alicia said...

nice!

Mi Joya said...

So dreamy...

helensarahvaughan said...

wow really great, love it

Georgina said...

super :)
für so etwas bin ich ungeeignet :D
<- mag keine Fotos von sich, egal wer sie macht

kassiopaia said...

Applaus! Das sind echt total schöne, athmosphärische Bilder.

[sen.siˈʝes] said...

wundervolle idee und tolle umsetzung. einfach schön!

karina nielsen rios, copenhagen, denmark said...

This is amazing! You in your beautiful blue dress together with the balloons. Love the photos!