27.8.12

Yellow grasses

 
 
 
 
Uli is hosting a new self-portrait task, this time with the theme "Blue". Originally I wanted to take the last picture for it where I was wearing my blue summer dress sitting in that beautiful fragile, yellow grass, but then I had another idea which I realized on Saturday with the help of my bf. It was so much fun! But I can't show the picture yet, so you have to be a little patience. It is still possible to take part in the project, so if you have a nice idea for a self-portrait, just do it! Closing date is the last day of August.
Uli macht wieder einen Selbstporträt Wettbewerb, dieses Mal mit dem Thema "Blau". Ursprünglich wollte ich das letzte Bild dafür verwenden, wo ich mit meinem blauen Sommerklein in diesen wunderschönen. zarten, gelben Gräsern sitze, aber dann hatte ich eine andere Idee, die ich am Samstag mit der Hilfe meines Freundes realisierte. Das war vielleicht ein Spaß! Aber ich kann das Bild jetzt noch nicht zeigen, also noch ein bisschen Geduld! Es ist noch möglich an dem Projekt teilzunehmen, also wenn ihr eine nette Idee habt, nur zu! Einsendeschluss ist der letzte Augusttag.

8 comments:

Mdmslle. said...

Sehr schön! Ich bin gespannt!

studio meez said...

Beautiful pictures! I really like the place where you are, it looks so unreal.

[sen.siˈʝes] said...

schöne bilder. bin auch schon sehr gespannt auf die anderen.

Anna said...

wow you looks so nice with this drees!!

helensarahvaughan said...

another beautiful dress, yes I'm thinking to enter this, I'm not sure though, I am lacking the confidence i think

...tatjana... said...

deine fotos...zum wegträumen.
sehr schön...auch das blumenkleid.

Sandra Dunn said...

Sunny blends right in with the landscape... :) Beautiful yellow grass. And Oh, I love BLUE - I will join Uli's portrait gallery I hope.

Lini said...

bin auch schon neugierig!!