6.6.12

Sunny and the one-piece suit | Sunny und der Einteiler

Thank you so much for your feedback to my leaf stamp collage -
you helped me a lot with making a decision!
I needed to make pictures for an interview where I show myself and my work space, but finally I made the most with Sunny. If you wonder about my clothes, I love wearing one-piece suits. They are so very comfortable! This one is once again from the children's wear department of H&M. I always plan not to buy there anymore, because meanwhile I am 31 and so this might be weird perhaps, but some of the clothes are too pretty :)

Vielen Dank für euer Feedback zu meiner Blattstempelcollage -
ihr habt mir sehr bei meiner Entscheidung geholfen!
Ich musste ein paar Fotos von mir und meinem Arbeitsplatz für ein Interview machen, aber letztendlich machte ich die meisten mit Sunny. Solltet ihr euch fragen, was ich da anhabe, ich liebe Einteiler. Die sind einfach so gemütlich! Dieser hier ist mal wieder aus der Kinderabteilung von H&M. Jedes Mal nehme ich mir vor, dort nichts mehr zu kaufen, weil ich mittlerweile 31 bin und es daher vielleicht seltsam ist, aber manches dort ist einfach zu schön :)

11 comments:

Anna said...

I like your outfit!!

Camila Faria said...

You're so right! I always find the cutest stuff in the kids department. Love this one-piece suit!

...tatjana... said...

lovely outfit! und das alter ist ja auch bloß eine zahl...

bei den blätterfarben hätte ich mich nicht entscheiden können. ich finde alle sehr schön!

und das foto. du auf dem stein im wald. wunderbar!

Sara {Snövits äpple} said...

Such gorgeous photos. You look wonderful in your outfit

cococita said...

Ich suchte so einen vor einigen Tage und konnte keinen finden in der Erwachsenenkollektion: also jetzt auf meine to do Liste --> die Kinderabteilung :)

Ein Interview? Du machst mich ja neugierig!

Mi Joya said...

You're right! One piece suits are the best! That's why i also love to wear dresses too, you pick a dress et voila! You're dressed :)

And ofcourse Sunny looks good too!

ana rose said...

<3 h&m. you look cute

bellefleurdelis said...

nice jumpsuit, maybe i have to go and look at the childrens clothes as well, because all the jumpsuit for adults are tooo too big for me. it looks so comfortable.
lovely pictures of you and sunny, good luck with the interiew!

Ilse said...

love the pics with Sunny. And why would you stop buying in that department, if you like it than you buy it, that's it ;-)

Zenobie (Queen of Carrot Flowers) said...

Oh it's never weird, The playsuit is adorable. Looking forward to seeing the interview, hope you and Sunny are well :-)

kassiopaia said...

Haha, ist doch gut, wenn man in die Kinderklamotten reinpasst. Die sind ja deutlich günstiger, als die Erwachsenenklamotten.